Mobiel Centre Schiphol

button schiphol oranje

Een job waar je mensen van over de hele wereld spreekt en dat op een plek waar geen dag hetzelfde is. Samengevat is dat wat ons werk op Mobiel Centre Schiphol zo bijzonder maakt.
Wij doen marktonderzoek naar de beleving van passagiers over de voorzieningen op de luchthaven. Onze interviewers nemen enquêtes af bij de toeristen en spreken dus dagelijks veel verschillende mensen afkomstig uit alle windrichtingen. Hoe ervaren passagiers de luchthaven? En wat gaat in hun beleving goed en zou beter kunnen?

Vanzelfsprekend is dit marktonderzoek van belang bij de koers die Schiphol vaart. Uiteindelijk is ons werk het uitvragen van de mening van de honderden passagiers per dag. Dankzij ons onderzoek weet Schiphol welke beleidsmatige keuzes de juiste zijn in de beleving van de passagier. Dat maakt ons werk uniek en relevant.

Wie zijn wij;
We zijn in 1984 opgericht en sinds de beginjaren heeft MCM altijd geprobeerd zichzelf technologisch door te ontwikkelen. Dat maakt bijvoorbeeld dat we het eerste bureau waren dat de iPad gebruikte om mensen op straat face-to-face te interviewen.  Een recenter voorbeeld van onze innovaties is CAVI. Hierbij nemen wij in plaats van face to face bij bijvoorbeeld respondenten thuis op afstand interviews af met respondenten door gebruik te maken van video bellen. Wij waren in 2020 het eerste bureau in Nederland die in vier weken tijd 1.000 CAVI gesprekken heeft afgenomen. Hiervoor zijn meer dan honderd interviewers in het hele land getraind en ingezet. Een bewijs dat wij blijven innoveren in de wereld van face to face veldwerk en datacollectie. Uiteindelijk met maar één doel: onze klanten voorzien van de beste data en inzichten. Om dit te bereiken willen wij de persoonlijke aanpak en betrokkenheid terug brengen in het marktonderzoek.

Mobiel Centre Schiphol

Markerkant 14-1
1314 AP Almere
+31 (0)36 539 4592

Vacatures bij Mobiel Centre Schiphol